Friday, October 29, 2010

Halloween - Slatke kosti (i pokoji duh)

Ovu duhovitu ideju pronašla sam na “Martha Stewart Living Omnimedia” i nisam izmijenila gotovo ništa osim što sam se na kraju malo poigrala pa sam uz kosti napravila i nekoliko duhova. Ovo je najbolji recept za najobičnije puslice koji sam ikada isprobala, pa i vas pozivam da zaboravite sve što se dosada znali o izradi puslica i držite se doslovce ovog recepta. Dobit ćete majstorski izvedene, slastičarske puslice, savršene za izradu svih mogućih oblika koji vam padnu na pamet.

Recept:

6 velikih bjelanjaka
1,5 šalica običnog šećera (360 ml)


Ugrijte pećnicu na 90 C. Obložite voštanim papirom dva velika kalupa za kekse.
U posudi za kuhanje pomiješajte bjelanjke i šećer, stavite tu posudu u veću posudu s vrućom vodom (kao da kuhate na pari). Miješajte bjelanjke na vatri elekričnim mikserom oko 5 minuta. Dobit ćete čvrst snijeg, koji će biti topao na dodir.
Izvadite posudu sa snijegom iz posude s vodom, pa nastavite miješati snijeg još oko 8 minuta. Snijeg će biti sve čvršći. Ako nemate slastičarsku pumpicu, pretresite snijeg u plastičnu vrećicu, odrežite jedan kut vrećice kako biste dobili maleni otvor pa kroz rupicu istiskujte kremu na voštani papir i obikujte kosti.
Pecite oko 1 sat, puslice će postati hrskave i suhe, najbolje puslice koje ste ikada jeli. Ohladite ih na rešetki i pohranite ih u posude. Važno je držati ih dobro poklopljene jer puslice lako nakupe vlagu iz atmosfere pa postanu ljepljive.
U originalnom receptu stoji da je mjera dovoljna za 18 kostiju. Međutim ja sam radila s pola mjere, dakle s 3 bjelanjka i dobila sam 15 kostiju i 5 duhova. Sve ovisi o tome koje veličine kosti pravite. Nemojte se s ovim opterećivati jer kao što sam već prethodno naglasila – od ove smjese možete izraditi bilo kakve oblike svih mogućih veličina.

Da biste izradili duhove, na gotovim i ohlađenim puslicama, otopljenom čokoladom izradite oči i usta.

8 comments:

  1. Predivno izgledaju a ovo za ovaj nacin pravljenja puslica pamtim pa isprobavam :)

    ReplyDelete
  2. Uf ja sam totalni antitalent za puslice i općenito za sve na bazi bjelanjaka. Za to je jednim dijelom kriva i moja plinska pećnica u kojoj je nemoguće normalno regulirati temperaturu. :(
    Ipak vjerujem ti da je ovaj recept savršen i svakako ću ga isprobati. Hvala na ideji i receptu.
    Kosti i duhići izgledaju tako simpatično i slatko. :)

    ReplyDelete
  3. Hvala vam cure :)
    Andrea, tesko mi je povjerovati da bi takvoj majstorici kao sto si ti puslice mogle biti neki problem, ali plinska pecnica je stvarno zeznuta - imala sam je godinama...svejedno ovaj recept je odlican i pod uvijetom da je temperatura pecenja dovoljno slaba te da se puslice vise suse nego peku, mislim da ne bi trebalo biti problema

    ReplyDelete
  4. Divan blog i prekrasne fotke! Čak i kosti djeluju primamljivo! :)

    ReplyDelete
  5. evo i moje koskice se sad peku...nadam se da ce biti ukusne. Umjesto secera sam stavila fruktozu..mmm jedva cekam. Samo nigdje nisam vidjela da li u pecnici treba ventilator i na koju razinu se stavlja?? Blog je za 100, jedva cekam da jos toga isprobam

    ReplyDelete
  6. Hvala na komentaru i javite kako su ispale puslice s fruktozom - sigurna sam da bi mnogim citateljima bila vrlo korisna informacija.
    U pecnici ne treba ventilator - ja imam obicnu plinsku pecnicu i drzim se tocno ovog recepta za savrsen rezultat. Vazno je jedino, kao i kod ostalih vrsti puslica, da ih dobro zatvorite u posude nakon sto se ohlade, kako ne bi nakupile vlagu iz zraka

    ReplyDelete