Thursday, March 25, 2010

Čajni kolačići s kurkumom


Ovaj recept je iz kuharice “Classic Lebanese Cuisine”, Chef Kamal Al-Faqih. Nisam se mogla držati originalnog recepta jer nisam kod kuće imala sve sastojke, a bilo mi se teško suzdržati da odmah ne isprobam bar neki od njegovih inspirativnih recepata. Umjesto mlijeka u prahu upotrijebila sam mljevene orahe, umjesto “Wondra” brašna, integralno brašno. Također nisam imala pinjole pa sam upotrijebila suncokretove sjemenke (usput rečeno, mislim da je takva blaža varijanta zahvalnija za djecu). Kao što i inače često radim, stavila sam manje šećera (originalni recept traži 1 šalicu i 2 žlice šećera). Sigurna sam da je originialan recept izvrstan ali i ovo je ispalo odlično. Kolačiće sam servirala za doručak uz čaj od mente. Uživali smo u njihovoj neobično žutoj boji i osebujnom okusu kurkume.

Recept:
1 jušna žlica tahinija (može poslužiti i maslac)
1 ½ šalica brašna (oko 345 ml)
½ šalice integralnog brašna (oko 120 ml)
¼ šalice mljevenih oraha (oko 60 ml)
1 jušna žlica kurkume
¾ šalice smeđeg šećera (oko 170 ml)
1 ½ žličica praška za pecivo
¾ šalice maslinovog ulja (oko 170 ml)
2/3 šalice vode (oko 160 ml)
2 jušne žlice sjemenki suncokreta


Zagrijte pećnicu na 175 C. Premažite manji kalup za pečenje tahinijem.
U posudi pomiješajte suhe sastojke. Dodajte vodu i maslinovo ulje te miješajte s kuhačom ili fleksibilnom špatulom.
Izlijte tijesto u kalup za pečenje i ravnomjerno ga rasporedite. Lagano nožem ucrtajte mrežu kvadratića. U svaki kvadratić utisnite po tri sjemenke suncokreta u obliku cvijeta (vidi fotografiju).
Pecite kolač u sredini pećnice 30 – 35 minuta ili dok iz sredine ne izađe čist nož. Kad je potpuno hladan narežite kolač na kockice koje ste prije pečenja ucrtali.

1 comment: